سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش جدید همکاری در فروش برای دیجی کالا

در بخش آموزش همکاری در فروش قصد داریم تا بطور کامل سیستم دیجی کالا را برای شما بصورت تصویری شرح دهیم، از آنجایی که روند کار با این سیستم کمی پیچیده و دشوار است به شما یاد خواهیم داد چطور بتوانید بدون سرمایه اولیه به درآمد برسید. محصولی که در این بخش برای شما تهیه نموده ایم حاصل زحمات وب سایت کاسب باشی در چند سال می باشد که هم اکنون برای شما عزیزان در یک پک کامل تهیه شده تا بتوانید از طریق این بسته آموزشی به درآمد بالایی برسید.

همین حالا که دارید این مبحث آموزشی در مورد همکاری در فروش دیجی کالا را می خوانید به درآمد خیلی از سایت ها میلیون ها تومان اضافه شده است! عملکرد این سیستم های درآمدزایی آنقدر وسیع و قدرتمند است که هر کسی وارد این چرخه رقابتی بازار شود باز هم می تواند به درآمد بسیار خوبی برسد.

آموزش سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

به گفته “وارن بافت ثروتمندترین مرد دنیا که می گوید اگر نتوانید در هنگام خواب به درآمد برسید شما باید تا آخر عمرتان کار کنید” این جمله شاید کمی برای شما سنگین باشد اما از دید ما کاری شدنی و بسیار آسان است زیرا ما از طریق توانایی که به دست آورده ایم توانسته ایم به درآمدهای خوبی برسیم.

حدود دو سالی است که دیجی کالا از سیستم همکاری در فروش خود رونمایی کرده و از افرادی که در حوزه اینترنت فعالیت می کند دعوت نموده تا در این سیستم عضو شوند و درآمد رویایی خودشان را شروع کنند. شاید پیش خودتان بگویید که چطور می شود بتوانیم به درآمدهای بسیار بالا از طریق سیستم افلیت مارکتینگ شویم؟ پاسخ این سوال خیلی ساده است با راه اندازی یک وب سایت ساده در هر موضوعی که به آن علاقه دارید عملا می توانید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

اما یک نکته بسیار مهم در این بخش باقی می ماند آیا شما در دوره آموزشی سیستم همکاری در فروش دیجی کالا شرکت کرده اید یا خیر؟ این سوالی است که ابتدا باید از خودتان بپرسید. بدون شک اگر شما هم به این صفحه مراجعه کردید قطعا در این دوره آموزشی شرکت نکرده اید! اما در ادامه می خواهیم به قسمت های مختلف این پک آموزشی بپردازیم تا در نهایت شما انتخاب کنید که آیا موافقید که در این دوره شرکت کنید یا خیر؟!

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش دیجی کالا چیست

به بازار اشتراکی اینترنتی که در آن محصولات اینترنتی توسط بازاریاب ها معرفی می شود افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش می گویند که اگر نگاهی به آمار فروش دیجی کالا بیندازید متوجه خواهید شد که سهم گسترده ای از فروش این شرکت توسط این سیستم به فروش رسیده است. روند کار affiliate marketing به این صورت است: شما به عنوان یک بازاریاب بازدید کنندگان سایت خود را به سمت سایتی که فروشنده ی محصول است هدایت می کنید، سپس در ازای خریدی که در این مسیر توسط بازدید کننده اتفاق می افتد درصدی از آن فروش نیز به عنوان پورسانت یا کمیسیون از آن شما می شود. اگر نگاه به نصویر زیر بیندازید قطعا درک بسیار خوبی از این چرخه بدست می آورید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش دیجی کالا چیست

با توجه به قدرت افیلیت مارکتینگ که در دنیا اثبات شده تصمیم بر این گرفتیم تا یک مجموعه کامل را برای شما عزیزان تهیه کنیم شما در این مجموعه آموزشی از صفر تا صد مواردی که نیاز است یاد بگیرید را به شما بصورت عملی یاد خواهیم داد و در انتهای دوره نهایت کمتر از دو ماه به درآمد قطعی می رسید و به مرور زمان این درآمد افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع : آموزش همکاری در فروش دیجی کالا